2009年6月2日 星期二

3 things In Life - 生命里的三件事



3 things In Life That One it gone, never Come back:
Time, Words, Opportunity
最不能失去的:
时间,话语,机会

3 things In Life That can Destroy A Person:
Anger, Pride and Unforgiveness
最会毁灭一个人的:
生气,自大,记恨

3 things In Life That You Should Never Lose:
Hope, Peace, Honesty
最不能失去的:
希望,和平,真诚

3 things In Life That Are Most Valueble:
Love, Family and Friends, Kindness
最有价值的
爱,朋友与家人,良心

3 things In Life That Are Never Certain:
Fortune, Success, Dreams
最不确定的:
将来,成功,梦想

3 things In Life That Make A Person:
Commitment, Sincerity, Hard Work
最会让人
约束,坦白,努力

What things you lost above?
从以上的讯息,你失去了那一些呢?

For me, I lost believe. I lost believe in love.

3 則留言:

匿名 提到...

我失去了对感情憧憬,不大相信世界上会有爱我的人。

maxson 提到...

3 things you can do...
1st thing: Do Charity.
2nd thing: Motivate yourself.
3th thing: Upgrade yourself

Once completed 3 things above, you will be believe that love isn't only belong to you. You will learn give and take.

匿名 提到...

谢谢你的建议。
这三样,我满常做的。

只是感情的事,一直是我无法达到。
感情也是我一直想不通。
我赞同你说的,我只能拥有感情,
我可以拥有其他东西。

但感情所给的,是其他东西无法给予我的。

或许我就象你写的第一篇文章'I am Fool'
每天困扰的只有情感。
所以你这篇文章的感受,我很明白。